dontasktoask
Uzman Üye
- Katılım
- 15 Kas 2024
- Mesajlar
- 750
- Beğeniler
- 136
- İletişim
Merhabalar Sizlere VALORANT icin Color Trigget bot paylaşıyorum böyle paylaşımlar icin beğenin dahada cok gelecek
Trigget Botu Kullanmak icin ayarlar
Düşman Rengi mor
pencereli tam ekran
Saf Girdi Süresi Kapalı
ekran cözünürlük:1920:1080
c++ konsol uygulamasından derleyip kullanabilirsiniz
not:vanguard bypassiniz olması lazım
CheatGlobal&Ailesi
Trigget Botu Kullanmak icin ayarlar
Düşman Rengi mor
pencereli tam ekran
Saf Girdi Süresi Kapalı
ekran cözünürlük:1920:1080
c++ konsol uygulamasından derleyip kullanabilirsiniz
iyi günlerde kullanın#include <windows.h>
#include <iostream>
#include <vector>
#include <Gdiplus.h>
#include <cmath>
#include <thread>
#pragma comment(lib, "gdiplus.lib")
using namespace Gdiplus;
// Hedef renk (mor renk) ve tolerans
const int TARGET_R = 250;
const int TARGET_G = 100;
const int TARGET_B = 250;
const int COLOR_TOLERANCE = 10;
// Fare tıklaması yapmak için Windows API kullanımı (SendInput ile)
void clickMouse(int x, int y) {
// Fareyi belirtilen konuma taşı
SetCursorPos(x, y);
// Fare sol tuşuna basma
INPUT input = { 0 };
input.type = INPUT_MOUSE;
input.mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_LEFTDOWN;
SendInput(1, &input, sizeof(INPUT));
// Fare sol tuşunu bırakma
ZeroMemory(&input, sizeof(INPUT));
input.type = INPUT_MOUSE;
input.mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_LEFTUP;
SendInput(1, &input, sizeof(INPUT));
}
// Ekran görüntüsü almak için GDI+ kullanımı
bool captureScreen(int x, int y, int width, int height, std::vector<COLORREF>& pixels) {
// GDI+ başlat
GdiplusStartupInput gdiplusStartupInput;
ULONG_PTR gdiplusToken;
GdiplusStartup(&gdiplusToken, &gdiplusStartupInput, nullptr);
HDC hdcScreen = GetDC(nullptr); // Ekranın HDC'sini al
HDC hdcMem = CreateCompatibleDC(hdcScreen); // Bellek DC'si oluştur
HBITMAP hBitmap = CreateCompatibleBitmap(hdcScreen, width, height); // Bitmap oluştur
SelectObject(hdcMem, hBitmap);
// Ekran görüntüsünü al
BitBlt(hdcMem, 0, 0, width, height, hdcScreen, x, y, SRCCOPY);
// Bitmap'ten veri çek
BITMAPINFOHEADER biHeader = { 0 };
biHeader.biSize = sizeof(BITMAPINFOHEADER);
biHeader.biWidth = width;
biHeader.biHeight = -height; // Negatif yükseklik, üstten almayı sağlar
biHeader.biPlanes = 1;
biHeader.biBitCount = 32; // 32 bit renk derinliği
biHeader.biCompression = BI_RGB;
int imageSize = width * height * 4;
std::vector<BYTE> imgData(imageSize);
// Dikey tarama, renk verisini al
GetDIBits(hdcMem, hBitmap, 0, height, imgData.data(), (BITMAPINFO*)&biHeader, DIB_RGB_COLORS);
// Bitmap'ten renk verilerini al
for (int i = 0; i < height; ++i) {
for (int j = 0; j < width; ++j) {
int index = (i * width + j) * 4;
BYTE b = imgData[index];
BYTE g = imgData[index + 1];
BYTE r = imgData[index + 2];
BYTE a = imgData[index + 3]; // Alfa kanalı (şeffaflık)
COLORREF color = RGB(r, g, b);
pixels.push_back(color); // Renk verisini vektöre ekle
}
}
// Kaynakları temizle
DeleteObject(hBitmap);
DeleteDC(hdcMem);
ReleaseDC(nullptr, hdcScreen);
// Gdiplus'ı kapat
GdiplusShutdown(gdiplusToken);
return true;
}
// Renk tespiti: Verilen renkten ne kadar uzak olduğunu kontrol et
bool isColorClose(COLORREF color, int targetR, int targetG, int targetB, int tolerance) {
int r = GetRValue(color);
int g = GetGValue(color);
int b = GetBValue(color);
// RGB farklarının karelerinin toplamının karekökü
int diff = std::sqrt(std:ow(r - targetR, 2) + std:ow(g - targetG, 2) + std:ow(b - targetB, 2));
return diff <= tolerance; // Renk toleransı içinde mi?
}
// Ekranın içinde olup olmadığını kontrol et
bool isWithinScreenBounds(int x, int y, int screenWidth, int screenHeight) {
return x >= 0 && y >= 0 && x < screenWidth && y < screenHeight;
}
int main() {
// Başlangıç mesajını ekleyelim
system("cls"); // CMD ekranını temizlemeden başla
std::cout << "Dontasktoask Trigger bot" << std::endl;
std::cout << "Bu programa para vermeyiniz, ucretsiz bir public programdir." << std::endl;
std::cout << "----------------------------------------" << std::endl;
std::cout << "Sisteminiz Asiri Kotu İse Cpu Degerlerinizden Mavi Ekran Yiyebilirsiniz" << std::endl;
std::cout << "----------------------------------------" << std::endl;
std::cout << "Oyun Ayarlari" << std::endl;
std::cout << "----------------------------------------" << std::endl;
std::cout << "\033[32mPencereli Tam Ekran\033[0m" << std::endl;
std::cout << "\033[32mDusman Vurgu Rengi Mor\033[0m" << std::endl;
std::cout << "\033[32mSaf Girdi SUresi Kapali\033[0m" << std::endl;
// Belirtilen bölgedeki ekran görüntüsünü al (centerX, centerY ve boyutlar)
int screenWidth = 1920; // Örnek ekran genişliği (sizin ekranınız farklı olabilir)
int screenHeight = 1080; // Örnek ekran yüksekliği (sizin ekranınız farklı olabilir)
int crosshairSize = 10; // Crosshair boyutu
int centerX = screenWidth / 2; // Ekranın tam ortası
int centerY = screenHeight / 2;
bool isClickingEnabled = true; // K tuşuna basmayı durdurma mekanizması
// Ekranı takip etmek için bir döngü başlatıyoruz
while (true) {
// Ekran görüntüsü almak için bir vektör
std::vector<COLORREF> pixels;
// Ekran görüntüsünü al (crosshair'ın etrafındaki alan)
captureScreen(centerX - crosshairSize / 2, centerY - crosshairSize / 2, crosshairSize, crosshairSize, pixels);
bool targetFound = false;
// Renk tespiti yap
for (COLORREF color : pixels) {
if (isColorClose(color, TARGET_R, TARGET_G, TARGET_B, COLOR_TOLERANCE)) {
// Eğer renk hedef renge yakınsa, mouse tıklamasını yap
clickMouse(centerX, centerY);
targetFound = true;
break; // Bir tane tıkla ve döngüyü bitir
}
}
// Eğer hedef renk ekranda bulunduysa, sürekli tıklama yap
if (targetFound) {
// K tuşuna basmayı durdur
isClickingEnabled = true;
}
// Eğer crosshair ekranın dışına çıkarsa, K tuşuna basmayı durdur
if (!isWithinScreenBounds(centerX, centerY, screenWidth, screenHeight)) {
isClickingEnabled = false;
}
// K tuşuna basmayı durdurma mantığı
if (isClickingEnabled) {
// Burada K tuşuna basmayı durdurmanın kodunu yerleştirebilirsiniz
// Örneğin, K tuşuna basmayı engellemek için başka bir yöntem kullanılabilir.
}
}
return 0;
}
not:vanguard bypassiniz olması lazım
CheatGlobal&Ailesi