arkadaşlar ben trigger bottan ban yedim spoof attım daha önce de yapmıştım sonrasında trigeri tekrar normal bir şekilde sıkıntı olmadan kullanabiliyordum fakat bu sefer ne oldu ise triger çalışmıyor poligonda botlarla deniyodum sadece çok yakından ateşleme yapıyordu görüntü ayarları kurcalarken filan bir ara oldu düzeldi ama şimdi hiç çalışmıyor ne yakından nede uzaktan bu konuyla ilgili benzer sıkıntı yaşayan bana yardımcı olabilecek varmı?