Valorant offset

Kod:
PlayerCameraManager= 0x478
AcknowledgedPawn= 0x460
PlayerState= 0x3f0
PlayerController= 0x38
PersistentLevel= 0x38
GameInstance= 0x1a0
GameState= 0x140
RootComponent= 0x230
RelativeLocation= 0x164
Mesh= 0x430
PlayerNamePrivate= 0x4b8
DamageHandler= 0x9a8
Health= 0x1b0
Inventory= 0x948
CurrentAmmo= 0xfb0
MaxAmmo= 0x11c
ObjID= 0x18
FresnelIntensity=0x6b8
Camera Cache=0x1fe0
Spike Time=0x4d4

I found the ones above from the SDK at the end myself. But there are some offsets or pointers that I can't find. How can I find these?
What I could not find;
Kod:
 ActorArray = 0xA0,
        ActorCount = 0xB8,
        root_position = 0x164,
        camera_position = 0x1260,
        camera_rotation = 0x126C,
        BoneCount = 0x5b0 + 0x8,
        last_submit_time = 0x364 + 0x4,
        last_render_time = last_submit_time + 0x4,
        camera_fov = 0x1278,
        CurrentWeapon = 0x218,
        Shield = 0x25DC6B0,
        camera_cache = 0x1220 + 0x20,
Please don't give it ready, it would be much better if you could at least give the name in the SDK or a link showing how it was done. Do not throw the head10 on Github, some of the ones I couldn't find above are not there.
it works for solid aimbot?
 
Bazı offsetleri sdk dan direk bulamazsın ismiyle mesela last_submit_time ve benzeri offsetler sana ben burda nasıl bulucağını öğretcem
Sana lazım olan şeyler sdk dan engine_classes.h burdan bulabilirsin
ve Unreal Engine source koduna erişimin olması lazım araştırıp erişim alabilirsin.

şimdi LastSubmitTime dediğimz şey unrelenginede UPrimitiveComponent ta dır bununda ue sourcesindeki lokasyonu
/Engine/Source/Runtime/Engine/Classes/Components/PrimitiveComponent.h

şimdi bu dosyaya girip bakıcaksın LastSubmitTime nerde ss atiyim ben burda
image.png

Sen direk sdk da LastSubmitTime aratırsan bulamazsın ama farketiysen onun bi üstündeki float BoundsScale; yı sdk da aratırsan engine_classes.h te bulursun hadi aratalım
image.png

bunu sdk da aratık ve bulduk, ve sdk dada tam ue sourcedeki gibi LastSubmitTime BoundScalenin altında olmalı yani BoundScalenin altındaki pad LastSubmitTime Yani 0x380

 
Bazı offsetleri sdk dan direk bulamazsın ismiyle mesela last_submit_time ve benzeri offsetler sana ben burda nasıl bulucağını öğretcem
Sana lazım olan şeyler sdk dan engine_classes.h burdan bulabilirsin
ve Unreal Engine source koduna erişimin olması lazım araştırıp erişim alabilirsin.

şimdi LastSubmitTime dediğimz şey unrelenginede UPrimitiveComponent ta dır bununda ue sourcesindeki lokasyonu
/Engine/Source/Runtime/Engine/Classes/Components/PrimitiveComponent.h

şimdi bu dosyaya girip bakıcaksın LastSubmitTime nerde ss atiyim ben burda
image.png

Sen direk sdk da LastSubmitTime aratırsan bulamazsın ama farketiysen onun bi üstündeki float BoundsScale; yı sdk da aratırsan engine_classes.h te bulursun hadi aratalım
image.png

bunu sdk da aratık ve bulduk, ve sdk dada tam ue sourcedeki gibi LastSubmitTime BoundScalenin altında olmalı yani BoundScalenin altındaki pad LastSubmitTime Yani 0x380

cok doğru zaten githup ve uc da güncel herzaman var daha farklı oyunlar icin gerekli bilgiler bunlar
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt