Valorant offset

T0rero

Diamond Üye
Katılım
12 Ara 2020
Mesajlar
257
Beğeniler
49
Kod:
PlayerCameraManager= 0x478
AcknowledgedPawn= 0x460
PlayerState= 0x3f0
PlayerController= 0x38
PersistentLevel= 0x38
GameInstance= 0x1a0
GameState= 0x140
RootComponent= 0x230
RelativeLocation= 0x164
Mesh= 0x430
PlayerNamePrivate= 0x4b8
DamageHandler= 0x9a8
Health= 0x1b0
Inventory= 0x948
CurrentAmmo= 0xfb0
MaxAmmo= 0x11c
ObjID= 0x18
FresnelIntensity=0x6b8
Camera Cache=0x1fe0
Spike Time=0x4d4

Ucdeki sdkdan üsttekileri kendim buldum. Fakat bulamadığım bazı offsetler veya pointerlar var. Bunları nasıl bulabilirim?
Bulamadıklarım;
Kod:
 ActorArray = 0xA0,
        ActorCount = 0xB8,
        root_position = 0x164,
        camera_position = 0x1260,
        camera_rotation = 0x126C,
        BoneCount = 0x5b0 + 0x8,
        last_submit_time = 0x364 + 0x4,
        last_render_time = last_submit_time + 0x4,
        camera_fov = 0x1278,
        CurrentWeapon = 0x218,
        Shield = 0x25DC6B0,
        camera_cache = 0x1220 + 0x20,
Lütfen hazır vermeyin en azından sdkda geçen ismini veya nasıl yapıldığını gösteren bi link atarsanız çok daha iyi olur.Githubtaki head10 u atmayın üstteki bulamadıklarımdan bazıları orda yok.
 
last_submit_time = 0x378; // mesh_component + last_submit_time last_render_time = last_submit_time + 0x37C; // mesh_component + last_render_time camera_fov = 0x1278; // camera_manager + camera_fov actor_array = 0xA0; // persistent_level + actor_array actor_count = 0xB8; // persistent_level + actor_count root_position = 0x164; // root_component + root_position bone_count = bone_array + 0x5c8; // actor + bone_count camera_position = 0x1260; // camera_manager + camera_position camera_rotation = 0x126C; // camera_manager + camera_rotation
Digerlerinide vericem pek bakmadim sdkdan
 
uworld_key = 0x8F24238;
uworld_state = 0x8F24200;
g_object_state = 0x8D92580;
g_object_key = 0x8D925B8;
line_of_sight = 0x4977040;
bone_matrix = 0x493D160;
pakman_offset = 0x1B84120;
persistent_level = 0x38;
game_instance = 0x1A0;
localplayers_array = 0x40;
localplayer = 0x40;
player_controller = 0x38;
apawn = 0x460;
root_component = 0x230;
root_position = 0x164;
damage_handler = 0x9A8;
camera_controller = 0x440;
camera_position = 0x1260;
camera_rotation = 0x126C;
camera_fov = 0x1278;
camera_manager = 0x478;
actor_array = 0xA0;
actors_count = 0xB8;
actor_id = 0x18;
unique_id = 0x38;
team_component = 0x628;
team_id = 0xF8;
health = 0x1B0;
dormant = 0x100;
player_state = 0x3F0;
mesh = 0x430;
component_to_world = 0x250;
bone_array = 0x5C0;
bone_count = 0x5C8;
 
10HEAD zaten sürekli güncelliyor zaten
Veya UC' den Pinguu dump indirin :)
 
Son düzenleme:
Güncel varmı ? Bunlar fix
 
Pinguu surekli hesaplarinda guncelliyor ve hepsini oradan bakabilirsin
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt