Valorant Macro

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bitbit17
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bitbit17

Platinum Üye
Katılım
26 Şub 2021
Mesajlar
123
Beğeniler
9
Yaş
29
Merhaba bende logitech g300s mouse var macro yapılabilir mi yapılabilirse nasıl yapılır yardımcı olursanız sevinirim
 
ücretli ariyosan dc den ulaşabilirsin bana ucretsiz olarak forumda sanki vardi 1tn eger yoksada biraz araştır bulursun
 
bypass ve g hub ile yapılabilir herhalde tam bi bilgim yok
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt