Valorant Internal

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan strive
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

strive

Kişisel Sorunlarla İlgilenmiyorum.
Prime Üye
Katılım
18 Ağu 2025
Mesajlar
6,039
Beğeniler
1,347
İletişim
image.png

NOT : SADECE ESP ÇALIŞIYOR DİĞERLERİNİ SONRADAN YAPCAM.
 
eline saglik cnm guzel ama cok sade renkleri degisebilirsin bencee
 
Menü için söyleyebileceğim arkadaşın dediği gibi snow tarzı bir şey ekleyebilirsin veyahut siyah/gri temalı değil de daha çok mor/pembe şekli benim daha çok hoşuma gidiyor bu tarz guilerde. Ek olarak şu an dediğine göre sadece esp çalışıyormuş, projeni geliştirdikçe diğer özellikleri yerleştirmeni öneririm örneğin şu an sadece esp ve aim çalışıyorsa sadece esp ve aim koy kalabalık olmasın hem sende nerede kaldığını doğru düzgün ayıkmış olursun. Şimdiden es.
 
Menü için söyleyebileceğim arkadaşın dediği gibi snow tarzı bir şey ekleyebilirsin veyahut siyah/gri temalı değil de daha çok mor/pembe şekli benim daha çok hoşuma gidiyor bu tarz guilerde. Ek olarak şu an dediğine göre sadece esp çalışıyormuş, projeni geliştirdikçe diğer özellikleri yerleştirmeni öneririm örneğin şu an sadece esp ve aim çalışıyorsa sadece esp ve aim koy kalabalık olmasın hem sende nerede kaldığını doğru düzgün ayıkmış olursun. Şimdiden es.
teşekkürler!
divinedeki ins basınca kolunu felan geri çekiyorya o iyi olur esp preview felan bide custom skins iyi olabilir ama ext akıcı bi sadece esp iyi olur
bence o obş birşey ama unlock all eklicem şimdi
eline saglik cnm guzel ama cok sade renkleri degisebilirsin bencee
örnek vereiblirimsin
 
2 saat de filan yaptım önerilerini yazarmısın
gui açıp kapatmak için tuş atama vb. küçük detaylar gelebilir
gui olarak mous imlecini değiştiren bir tasarım ola bilir
bi de aimbot-visual-misc bunların yerine logo gelebilir
örnek:
(hile yazmayı bilmediğim için sadece öneri veriyorum:))
image.png
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt