boşver açma boşverARKADAŞLAR VALO HİLESİ İNDİRDİM OLMUYOR NesValo EKRANINDA KALDI LOGİNDE YAPAMIYORUM LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ ÇOK ACİLL YARDIMCI OLUCAK VARSA 1 2 TANE NİTRO ATARIM SÖZ YEMİN EDERİMKİ
bence uğraşma hwıd ban yersen daha çok uğraşıyosun...ARKADAŞLAR VALO HİLESİ İNDİRDİM OLMUYOR NesValo EKRANINDA KALDI LOGİNDE YAPAMIYORUM LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ ÇOK ACİLL YARDIMCI OLUCAK VARSA 1 2 TANE NİTRO ATARIM SÖZ YEMİN EDERİMKİ
1 hafta dır uğraşıyorum bende vanguarda bulaşılmaz vallaarkadaş haklı valla 3 gündür uğraşıyorum kendimi burda buldum![]()
valla yaa anakart banlamak ne arkadaş1 hafta dır uğraşıyorum bende vanguarda bulaşılmaz valla
onuda vermişti zaten afk dan. başka hesabımdan açtım hileyi ama iki hesabada atmış banıvalla yaa anakart banlamak ne arkadaşceza ver rang giremiyelim dimi ;
![]()