- Katılım
- 2 Tem 2025
- Mesajlar
- 529
- Beğeniler
- 90
- Yaş
- 16
- İletişim

cano kullanımı anlatırsan seviiiirim ve poup gerekiyormuonlyazranın spoof bende delaya düşürdü oynuyorum
delaya dusmek mi istion kurtulmak mi anlamadımvaloda spoofer formatsız bios updatesiz delaya nasıl duserim yardım ederseniz sevinirim karsılık 3 adet +5 skinli hesap vericem dc:sarsilmamcanim
delaya dusmek istiyomdelaya dusmek mi istion kurtulmak mi anlamadım
fix değilmi yanidelaya dusmek istiyom
anlamadım kanka biossuz fommatsız delaya dusmek istiyom iştefix değilmi yani
tpm yok bende tpmi de spoofladığı için tpm var gibi gösteriyo o yüzden popup kullanıyorum başkalarında nasj oluyo bilmiyprum, onlyazranın vanguard emulatoru indir hwid spoofu seç %appdata%de winbar diye klasör oluşturacak png.bat ı yönetici çalıştır pc yeniden başlayacak pc açılınca system32den netfwcore.sys yi sil bidaha yenidem başlattığında hwid eskisine döner ama netfwcore.sysyi sildiğin için ona dikkat etcano kullanımı anlatırsan seviiiirim ve poup gerekiyormu
mumkun olucagını sanmıyorumanlamadım kanka biossuz fommatsız delaya dusmek istiyom işte