Valorant Aimbot

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan schwesta
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

schwesta

Gold Üye
Katılım
12 Tem 2021
Mesajlar
466
Beğeniler
93
Yaş
95
Valorant aimbot arıyorum aklımda 3 isim var bunlar nyrex, pentasharp, hangarbot aranızda kullananlar var mı iyi kötü yönlerini belirtirseniz sevinirim.
 
hangarin botunu kullanmıstım zamanında ban atıyordu gercı suan pıyasdakı butun aımbotlar ban atıyor maks atıcagın mac sayısı 20 ama

ARDUINO bulabilirsen ban yemeden oynarsın​

 
hangarin botunu kullanmıstım zamanında ban atıyordu gercı suan pıyasdakı butun aımbotlar ban atıyor maks atıcagın mac sayısı 20 ama

ARDUINO bulabilirsen ban yemeden oynarsın​

Arduino bulması icin önce en uygun arduino cihazı alması lazım oda arduino pro micro 60 70 tl civari arduino alsa düzgün hileleri aylığı 200 300 tlden başlıyor ki sınırsızda aynı fiyata bulabilir. onun dışında ücretsiz olan arduino aimbotlar her türlü ban atıyor yani arduino bulma diye bir şey yok aga. onun dışında piyasadaki bütün aimbotların ban atdığı falan yok lütfen bilmeden konuşma.
 
Valorant aimbot arıyorum aklımda 3 isim var bunlar nyrex, pentasharp, hangarbot aranızda kullananlar var mı iyi kötü yönlerini belirtirseniz sevinirim.
hepsı aynı aımbotu satıyor dıye bılıyorum, hangarbot kullandım ve 1300+400 tl lik hesaplarımdan oldum zamanında tabi su an nasıl olduğunu bilemem. bir fark olduğunu düşünmüyorum
 
Valorant aimbot arıyorum aklımda 3 isim var bunlar nyrex, pentasharp, hangarbot aranızda kullananlar var mı iyi kötü yönlerini belirtirseniz sevinirim.
Sadece aim bot olan bir hilemiz var fakat gerçekten %100 ud garantili bir şey istiyorsan haftalığı 600 küsür tl gibi bir fiyat yani gerçekten ud bir aim bot alman için oldukça fazla bir parayı gözden çıkarman gerekiyor.
 
Sadece aim bot olan bir hilemiz var fakat gerçekten %100 ud garantili bir şey istiyorsan haftalığı 600 küsür tl gibi bir fiyat yani gerçekten ud bir aim bot alman için oldukça fazla bir parayı gözden çıkarman gerekiyor.

Alakası yok pentasharp full ud çok daha ucuza satıyor ama kalite farkına bir şey diyemem. Penta sharpın aimbotu fazla iyi değildi ama kesinlikle ban atmıyor

schwesta hocam eğer ban atamyan fakat kalitesiz bi aimbot istiyosan pentasharp alabilirsin ama aimbotu bence leş :D
 
Son düzenleme:
Alakası yok pentasharp full ud çok daha ucuza satıyor ama kalite farkına bir şey diyemem. Penta sharpın aimbotu fazla iyi değildi ama kesinlikle ban atmıyor

schwesta hocam eğer ban atamyan fakat kalitesiz bi aimbot istiyosan pentasharp alabilirsin ama aimbotu bence leş :D
nyrex düşnüüyorum şu anlık
 
nyrex düşnüüyorum şu anlık
hangarbot almanı kesinlikle önermem nyrex ile pentasharp aynı ürün resell yapıyor pentasharp , nyrex kullanıyorum hiçbir ban sıkıntısı yaşamadım report = ban oluyor genelde herangi bir sıkıntında yardım ederler ticket açmana bile gerek yok english yada tr chatine yazsan yardım ederler zaten herangi bir sorunda
 
hangarbot almanı kesinlikle önermem nyrex ile pentasharp aynı ürün resell yapıyor pentasharp , nyrex kullanıyorum hiçbir ban sıkıntısı yaşamadım report = ban oluyor genelde herangi bir sıkıntında yardım ederler ticket açmana bile gerek yok english yada tr chatine yazsan yardım ederler zaten herangi bir sorunda

Belki bende sıkıntı çıkmıştır ama pentasharpta rage ayarlara getirmeme rağmen adam akıllı kitlenmiyordu kafaya. Sapma oluyordu kafanın biraz altı sağı solu veya üstü gibi tam oturmuyordu. Bu arada sadece wallhack olan aimbotsuz ud ve ücretli bi hile var mı peki?
 
Belki bende sıkıntı çıkmıştır ama pentasharpta rage ayarlara getirmeme rağmen adam akıllı kitlenmiyordu kafaya. Sapma oluyordu kafanın biraz altı sağı solu veya üstü gibi tam oturmuyordu. Bu arada sadece wallhack olan aimbotsuz ud ve ücretli bi hile var mı peki?
Color bot olduğu için öyle. valodll bakabilirsin.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt