Arduino bulması icin önce en uygun arduino cihazı alması lazım oda arduino pro micro 60 70 tl civari arduino alsa düzgün hileleri aylığı 200 300 tlden başlıyor ki sınırsızda aynı fiyata bulabilir. onun dışında ücretsiz olan arduino aimbotlar her türlü ban atıyor yani arduino bulma diye bir şey yok aga. onun dışında piyasadaki bütün aimbotların ban atdığı falan yok lütfen bilmeden konuşma.hangarin botunu kullanmıstım zamanında ban atıyordu gercı suan pıyasdakı butun aımbotlar ban atıyor maks atıcagın mac sayısı 20 ama
ARDUINO bulabilirsen ban yemeden oynarsın
hepsı aynı aımbotu satıyor dıye bılıyorum, hangarbot kullandım ve 1300+400 tl lik hesaplarımdan oldum zamanında tabi su an nasıl olduğunu bilemem. bir fark olduğunu düşünmüyorumValorant aimbot arıyorum aklımda 3 isim var bunlar nyrex, pentasharp, hangarbot aranızda kullananlar var mı iyi kötü yönlerini belirtirseniz sevinirim.
Sadece aim bot olan bir hilemiz var fakat gerçekten %100 ud garantili bir şey istiyorsan haftalığı 600 küsür tl gibi bir fiyat yani gerçekten ud bir aim bot alman için oldukça fazla bir parayı gözden çıkarman gerekiyor.Valorant aimbot arıyorum aklımda 3 isim var bunlar nyrex, pentasharp, hangarbot aranızda kullananlar var mı iyi kötü yönlerini belirtirseniz sevinirim.
Sadece aim bot olan bir hilemiz var fakat gerçekten %100 ud garantili bir şey istiyorsan haftalığı 600 küsür tl gibi bir fiyat yani gerçekten ud bir aim bot alman için oldukça fazla bir parayı gözden çıkarman gerekiyor.
nyrex düşnüüyorum şu anlıkAlakası yok pentasharp full ud çok daha ucuza satıyor ama kalite farkına bir şey diyemem. Penta sharpın aimbotu fazla iyi değildi ama kesinlikle ban atmıyor
schwesta hocam eğer ban atamyan fakat kalitesiz bi aimbot istiyosan pentasharp alabilirsin ama aimbotu bence leş![]()
hangarbot almanı kesinlikle önermem nyrex ile pentasharp aynı ürün resell yapıyor pentasharp , nyrex kullanıyorum hiçbir ban sıkıntısı yaşamadım report = ban oluyor genelde herangi bir sıkıntında yardım ederler ticket açmana bile gerek yok english yada tr chatine yazsan yardım ederler zaten herangi bir sorundanyrex düşnüüyorum şu anlık
hangarbot almanı kesinlikle önermem nyrex ile pentasharp aynı ürün resell yapıyor pentasharp , nyrex kullanıyorum hiçbir ban sıkıntısı yaşamadım report = ban oluyor genelde herangi bir sıkıntında yardım ederler ticket açmana bile gerek yok english yada tr chatine yazsan yardım ederler zaten herangi bir sorunda
Color bot olduğu için öyle. valodll bakabilirsin.Belki bende sıkıntı çıkmıştır ama pentasharpta rage ayarlara getirmeme rağmen adam akıllı kitlenmiyordu kafaya. Sapma oluyordu kafanın biraz altı sağı solu veya üstü gibi tam oturmuyordu. Bu arada sadece wallhack olan aimbotsuz ud ve ücretli bi hile var mı peki?