sa beyler bende çok eskiden beri bir trigger bot var fakat şuanda çalışmasında sıkıntı var poligonda açtığımda hiçbir sıkıntı yok gayet güzel çalışıyor ama normal oyun esnasında açtığımda bikaçkez oto sıkıyor sonra program kendi kendine kapanıyor varmı çözüm önerisi olan