valo obs

ewigherr

Master Üye
Katılım
4 Kas 2023
Mesajlar
1,693
Beğeniler
251
İletişim
arkadaşlar merhaba obsde oyun yakalamadan belli bir pencereyi yakalayı açıp valoyu seçiyorum fakat böyle olduğunda valoya geri giremiyorum alt tabdan vesayre girsemde hiçbirşeye tıklayamıyorum ayrıca imlecim sürekli böyle gidip geliyor bu neden nasıl çözebilirim bi bilginiz varmı teşekkür ederim fark ediyorsa obsde ekstra hiçbir ayar yapmadım indirildiği gibi
 
arkadaşlar merhaba obsde oyun yakalamadan belli bir pencereyi yakalayı açıp valoyu seçiyorum fakat böyle olduğunda valoya geri giremiyorum alt tabdan vesayre girsemde hiçbirşeye tıklayamıyorum ayrıca imlecim sürekli böyle gidip geliyor bu neden nasıl çözebilirim bi bilginiz varmı teşekkür ederim fark ediyorsa obsde ekstra hiçbir ayar yapmadım indirildiği gibi
Güzel vuruşlarımı yakalamaya çalışıyorsunuz hocam
 
Hocam ekran kartı NVIDIA ise kolay obs de hiç kayıt yapmadığım için pek bilmiyorum senin için bir araştırıcam
ekran kartı nvidia biraz baktım internetten falan bunu gördüm benim sorunun aynısı technopatda link yasaktır falan diye atmıyorum linki
 
ekran kartı nvidia biraz baktım internetten falan bunu gördüm benim sorunun aynısı technopatda link yasaktır falan diye atmıyorum linki
Hocam doğruysa benim elimdem bişey gelmez ama ekran kartın Nvidia ise youtubede Nvidia vuruslari otomatik kaydeden ayar diye yaz çıkar bakar yaparsin

Hocam doğruysa benim elimdem bişey gelmez ama ekran kartın Nvidia ise youtubede Nvidia vuruslari otomatik kaydeden ayar diye yaz çıkar bakar yaparsin
Düzelene madar sadece vuruşları cekebilirsin bu arada kayıt engelliyorsa eğer engellemiyorsa bandicamdan kayıt yapmayı dene en azından bıraz daha iyi bandicam benim görüşüm olarak
 
arkadaşlar merhaba obsde oyun yakalamadan belli bir pencereyi yakalayı açıp valoyu seçiyorum fakat böyle olduğunda valoya geri giremiyorum alt tabdan vesayre girsemde hiçbirşeye tıklayamıyorum ayrıca imlecim sürekli böyle gidip geliyor bu neden nasıl çözebilirim bi bilginiz varmı teşekkür ederim fark ediyorsa obsde ekstra hiçbir ayar yapmadım indirildiği gibi
Pencereli Tam Ekranda Girmeyi Dene.
 
arkadaşlar merhaba obsde oyun yakalamadan belli bir pencereyi yakalayı açıp valoyu seçiyorum fakat böyle olduğunda valoya geri giremiyorum alt tabdan vesayre girsemde hiçbirşeye tıklayamıyorum ayrıca imlecim sürekli böyle gidip geliyor bu neden nasıl çözebilirim bi bilginiz varmı teşekkür ederim fark ediyorsa obsde ekstra hiçbir ayar yapmadım indirildiği gibi
nvidia experience ile dene
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt