valo 1709

Operatorr

Silver Üye
Katılım
6 Tem 2022
Mesajlar
81
Beğeniler
6
selam arkadaşlar, benim şuan valoda hwid banım var. insyde biosa sahibim. acaba sürümü 1709a döndürsem hwid banım kalkarmı? 1709 sürümünde valo hwid atmıyor sadece hesap atıyor yazıyorlar da ondan dedim. birde insyde bios için ücretsiz bir spoofer biliyorsanız bilgilendirir misiniz?
teşekkürler.
 
1709'da hwid banı hemen yemiyorsun fakat 3-6 maç içinde yiyorsun gibisinden demişler yabancı forumlarda gecikmeli banlanıyormuşsun yani emin değilim yine de sen bilirsin
 
selam arkadaşlar, benim şuan valoda hwid banım var. insyde biosa sahibim. acaba sürümü 1709a döndürsem hwid banım kalkarmı? 1709 sürümünde valo hwid atmıyor sadece hesap atıyor yazıyorlar da ondan dedim. birde insyde bios için ücretsiz bir spoofer biliyorsanız bilgilendirir misiniz?
teşekkürler.
spoofer yok ama bios dosyandaki idleri değişip onu biosa yazdırabilirsen kaldırabilirsin ayrıca 1709'da hwid atmıyor üst sürüme çıkınca hala hwid banlı olabilirsin ayrıca 1709'a düşmeye değmez çünkü valoranta giremeyen kişi sayısı oldukça fazlaydı driver vs yüzünden
 
1709 hwid ban atıyor. Hesap banı yersende gireceğin veya açacağım hesap 4 5 maç sonra kesin ban yiyor.
 
selam arkadaşlar, benim şuan valoda hwid banım var. insyde biosa sahibim. acaba sürümü 1709a döndürsem hwid banım kalkarmı? 1709 sürümünde valo hwid atmıyor sadece hesap atıyor yazıyorlar da ondan dedim. birde insyde bios için ücretsiz bir spoofer biliyorsanız bilgilendirir misiniz?
teşekkürler.
Anakart nedir? Laptopsa laptop marka?
 
1709 a geçmeden önce ban yedim laptoptu 1709 a geçtim ban yok şuan 1709 da sadece hesap banı attığınıda gönül rahatlıyla söyleyebilriim
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt