Operatorr
Silver Üye
- Katılım
- 6 Tem 2022
- Mesajlar
- 81
- Beğeniler
- 6
selam arkadaşlar, benim şuan valoda hwid banım var. insyde biosa sahibim. acaba sürümü 1709a döndürsem hwid banım kalkarmı? 1709 sürümünde valo hwid atmıyor sadece hesap atıyor yazıyorlar da ondan dedim. birde insyde bios için ücretsiz bir spoofer biliyorsanız bilgilendirir misiniz?
teşekkürler.
teşekkürler.