Val152

bendelixim2

Yeni Üye
Katılım
7 Eki 2021
Mesajlar
18
Beğeniler
0
Valoranttan kalıcı olarak yasaklandım sonra ticket açtım ve yasaklanmamın yanlış olduğu söylediler ve sonra oyuna girmek istediğimde yine van152 hatası aldım tekrar ticket açtığımda kalıcı cihaz banı yediğimi ve açılımıyacagini söylediler
 
Valoranttan kalıcı olarak yasaklandım sonra ticket açtım ve yasaklanmamın yanlış olduğu söylediler ve sonra oyuna girmek istediğimde yine van152 hatası aldım tekrar ticket açtığımda kalıcı cihaz banı yediğimi ve açılımıyacagini söylediler
Yanlış ise açılıyor bir süre sonra ,kalıcı olarak uzaklaştırıldıysan forumdaki spooferlara bakmaya başla :)
 
sitedeki spooferlara bak valo için çalışan birtane gupro mu oyle bırsey vardı ona bı bak bı dene
 
Valoranttan kalıcı olarak yasaklandım sonra ticket açtım ve yasaklanmamın yanlış olduğu söylediler ve sonra oyuna girmek istediğimde yine van152 hatası aldım tekrar ticket açtığımda kalıcı cihaz banı yediğimi ve açılımıyacagini söylediler
Knk buna dair hile menüsünden cihaz id değiştirme yap
 
Valoranttan kalıcı olarak yasaklandım sonra ticket açtım ve yasaklanmamın yanlış olduğu söylediler ve sonra oyuna girmek istediğimde yine van152 hatası aldım tekrar ticket açtığımda kalıcı cihaz banı yediğimi ve açılımıyacagini söylediler
3 ay beklersin artık
 
Adam ban yemiş siz halan neyin boşundasınız
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt