VAL 61

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan virtue
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

virtue

Platinum Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
140
Beğeniler
16
Konu yanlış yerde ise affola.

Dün valorant unrankedda 3 pre takımıma gelmişti,kendileri çok fazla toxic ve feedleyen tiplerdi (büyük ihtimalle trolle girmişlerdir)bende böyle konularda hassas olduğum için ilk önce uyardım bu arkadaşları baktım olmuyor başladım küfür etmeye (burada övünmek gibi olmasın küfür etmeyi güzel bir şey sananlar -13 tür) köylerindeki eşşeğe kadar sövdükten sonra maçın ortasında discorda çağırdım ve aynı şekilde orada da sövmeye başladım.Maç bittikten sonra hiçbir şey olmamış gibi oyunuma devam ettim.Bugün gece 11 gibi oyuna girmeye çalıştığım zaman karşıma val 61 hatası geldi.İnternetten 2-3 sayfaya baktım topluluk kuralı ihlaliymiş ama inanamadım. Val 61 hatasının sebebi ne ve hesabımın banı açılır mı? Çünkü hesaba 700 TL+ para yatırmıştım ve kapalı betadan beri duran bir hesaptı.Yardımcı olursanız sevinirim
 
Konu yanlış yerde ise affola.

Dün valorant unrankedda 3 pre takımıma gelmişti,kendileri çok fazla toxic ve feedleyen tiplerdi (büyük ihtimalle trolle girmişlerdir)bende böyle konularda hassas olduğum için ilk önce uyardım bu arkadaşları baktım olmuyor başladım küfür etmeye (burada övünmek gibi olmasın küfür etmeyi güzel bir şey sananlar -13 tür) köylerindeki eşşeğe kadar sövdükten sonra maçın ortasında discorda çağırdım ve aynı şekilde orada da sövmeye başladım.Maç bittikten sonra hiçbir şey olmamış gibi oyunuma devam ettim.Bugün gece 11 gibi oyuna girmeye çalıştığım zaman karşıma val 61 hatası geldi.İnternetten 2-3 sayfaya baktım topluluk kuralı ihlaliymiş ama inanamadım. Val 61 hatasının sebebi ne ve hesabımın banı açılır mı? Çünkü hesaba 700 TL+ para yatırmıştım ve kapalı betadan beri duran bir hesaptı.Yardımcı olursanız sevinirim
Hesabının banı açılmaz hesabın ilk maili sende ise özelden yaz bakalim
 
küfürden hesap bani yemezsin belirli bir saat uzaklastırma alırsın yada süreli alırsın
 
Belkim bir bakis acisi yanlisidir yetkililerin farkinda olmadigi anlik bir olay olabilir onu yetkilere özelden ulasabilirsin kanks
 
Hesabının banı açılmaz hesabın ilk maili sende ise özelden yaz bakalim
 
aga küfürden dolayı uzaklaştırma almışsın bizede oldu dert etme açılır bir kaç güne
 
Hesap banı açılmaz diye biliyorum. (yanlış olabilirim)
 
bende yan hesaptayken ses programı yüzünden hwid ban yiyorum
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt