Demek ki kalkmamis hocam2 gün önce banımı kaldırmıştım düzgünce oynuyordum ban yedi hesap durduk yere
format attımHocam demekki bilgisayarın bir yerlerinde hile kalmış![]()
her zamanki kullandığım yöntemle açtımDemek ki kalkmamis hocam
artık eski yöntemlerin çoğu fix hocam malesefformat attım
her zamanki kullandığım yöntemle açtım
amidewinle kaldırıyodum o fixmiartık eski yöntemlerin çoğu fix hocam malesef
bu arkadaş since betadan kalmışamidewinle kaldırıyodum o fixmi
daha 2 hafta önce açmıştım bi sıkıntı yoktubu arkadaş since betadan kalmış![]()