Çözüldü Val 5 Yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kado02
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kado02

Gold Üye
Katılım
25 May 2021
Mesajlar
339
Beğeniler
38
Arkadaşlar bir kaç saat önce bilgisayarımı dosyaları saklayarak sıfırladım ve amidewin+relo spoofer kullanarak spoof yaptım az önce oyuna girdim poligonu bitirdikten sonra val 5 yedim ne yapmam lazım ? afox h61 anakart kullanıyorum anakartın bios uptadesini bulamadım lütfen yardım edin
+
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar bir kaç saat önce bilgisayarımı dosyaları saklayarak sıfırladım ve amidewin+relo spoofer kullanarak spoof yaptım az önce oyuna girdim poligonu bitirdikten sonra val 5 yedim ne yapmam lazım ? afox h61 anakart kullanıyorum anakartın bios uptadesini bulamadım lütfen yardım edin
Relo spooferın pek çalışacağını sanmıyorum bios updatesiz yapabileceğin pek birşey varmı bilemiyorum ama gupro spooferı deneyebilirisn format ile.
 
gupro spoofer konu tagı calısıyor ama konuda calısmıyor yazıyordu anlamadım valla denemedim o yüzden, yakın zamanda anakartım yandı ve değiştirdim eski anakartımdada bios uptade yoktu ve yapmadanda banım kalkıyordu ancak bunda işe yaramadı
gupro spoofer konu tagı calısıyor ama konuda calısmıyor yazıyordu anlamadım valla denemedim o yüzden, yakın zamanda anakartım yandı ve değiştirdim eski anakartımdada bios uptade yoktu ve yapmadanda banım kalkıyordu ancak bunda işe yaramadı
hala cözüm bulamadım yardımlarınızı bekliyorum dostlar
 
Son düzenleme:
val 5 alıyorsun internette val5 hata kodunu arattıgımda
Hesap başka yerde oturum açmış durumda.Tüm cihazlardaki oturumunu kapatmalısın.
diyor
 
val 5 alıyorsun internette val5 hata kodunu arattıgımda
Hesap başka yerde oturum açmış durumda.Tüm cihazlardaki oturumunu kapatmalısın.
diyor
kankam val 5 oyundan uzaklaştırıldın diyor onla alakası yok hwidden dolayı yiyorum nasıl halledeceğimide bilmiyorum anakartın bios uptadesi yok banımı kaldıramıyorum
 
Arkadaşlar bir kaç saat önce bilgisayarımı dosyaları saklayarak sıfırladım ve amidewin+relo spoofer kullanarak spoof yaptım az önce oyuna girdim poligonu bitirdikten sonra val 5 yedim ne yapmam lazım ? afox h61 anakart kullanıyorum anakartın bios uptadesini bulamadım lütfen yardım edin
+
Geçmiş olsun reis birdahakine dikkatli ol :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt