cedicelali
Master Üye
- Katılım
- 16 Ocak 2021
- Mesajlar
- 902
- Beğeniler
- 206
Gördüğüm kadarıyla hala interception aimbot satıp 2-3 hafta 1 ay ban yedirtmeyenler var, nasıl?
Modsly gibi satıcılar modladıklarını söylüyorlar modladıktan kasıtları nedir?
Rawaccel ve interceptionu normal bir şekilde kurup undetected bir aimbot kullanıp dll'i inject edip nasıl yasaklanmıyorlar?
Özel yöntem falan muhabbetleri dönüyor ama özel yöntem nedir onu hala anlamış değilim yardımcı olacak varsa sevinirim.
Modsly gibi satıcılar modladıklarını söylüyorlar modladıktan kasıtları nedir?
Rawaccel ve interceptionu normal bir şekilde kurup undetected bir aimbot kullanıp dll'i inject edip nasıl yasaklanmıyorlar?
Özel yöntem falan muhabbetleri dönüyor ama özel yöntem nedir onu hala anlamış değilim yardımcı olacak varsa sevinirim.