adamı niye etiketliyorsun olm
eac dedınadamı niye etiketliyorsun olm![]()
La olum kullanıcı olan eac değil yaeac dedın
Ne gerek var eacsız başlat oyunu öyle aç?beyler ud cheatenginesi olan var mı elinde eac için lazım
Oyun sence eacsiz başlatılabiliyor mu onu sorsaydın keşkeNe gerek var eacsız başlat oyunu öyle aç?
oyunun kurulu olduğu dizine git oyunu manuel başlat. Oyun nedir?Oyun sence eacsiz başlatılabiliyor mu onu sorsaydın keşke