popup atarmı+drivere uygun muLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
ben sense internalde kullanıyorum popup atmıyor + driverda denemedim ama büyük ihtimallen çalışırpopup atarmı+drivere uygun mu
çalışmıyorben sense internalde kullanıyorum popup atmıyor + driverda denemedim ama büyük ihtimallen çalışır
bilmiyorumçalışmıyor

tamambilmiyorum![]()
hepinize yetemem
ıhı ıhıhepinize yetemem