FATNICK Bronz Üye Katılım 18 Nis 2025 Mesajlar 27 Beğeniler 1 10 May 2026 #1 Hile kodluyorum ama Sonnet yetersiz kalıyor şu Opus'un tadına bi bakmanın yolunu bilen var mı?
proxx0959 Master Üye Katılım 29 Eki 2025 Mesajlar 1,363 Beğeniler 322 10 May 2026 #2 FATNICK' Alıntı: Hile kodluyorum ama Sonnet yetersiz kalıyor şu Opus'un tadına bi bakmanın yolunu bilen var mı? Genişletmek için tıkla ... antigravity kullana bilirsin Oyla 0 Downvote
FATNICK' Alıntı: Hile kodluyorum ama Sonnet yetersiz kalıyor şu Opus'un tadına bi bakmanın yolunu bilen var mı? Genişletmek için tıkla ... antigravity kullana bilirsin