Tshirt işi

tanriverdi

Master Üye
Katılım
23 Nis 2024
Mesajlar
1,046
Beğeniler
276
İletişim
tshirt işi azda olsa kafama yatmaya başladı al sat mantığında ilerlersek ne kadar kar elde edebiliriz sizce, siz olsanız yaparmısınız ?
 
Çok fazla kişi aynı şeyleri yapıyor. Bu yüzden, daha az tercih edilen ve özgün olan alanlara yönelmen daha iyi olur. Yeni fikirlerin varsa, bunları dene; hatta saçma gibi görünen fikirler bile tutabiliyor. İnsanlar farklılıkları sever . Ben olsam t-shirt işini yapmam.
 
Hocam kar için cidden ucuza bulman lazım fakat oda kaliteyi düşüreceği için alıcı pek tavsiye etmiyor veya geri dönüyor iade olarak
 
geçen elemanın biri 50 liraya satıyodu fena alıyorlardı dükkanın açılmasını fln bekliyolardı yani anca çok ucuza satarsan olur
 
Kendin özel tasarım yapıp satarsan uygun fiyatlı tutma şansı olursa yani bunun örnekleri var ülkemizde shout ayvega gibi hep z kuşağının tercih etti markadır hepsi hemen hemen benzer tasarımlar ama fiyatlar uçuk olmaması gerekiyor bunun için ist merterden malzeme toplayıp kendin uyguna bastırıp yapabilirsin neden olmasın
 
Çok fazla kişi aynı şeyleri yapıyor. Bu yüzden, daha az tercih edilen ve özgün olan alanlara yönelmen daha iyi olur. Yeni fikirlerin varsa, bunları dene; hatta saçma gibi görünen fikirler bile tutabiliyor. İnsanlar farklılıkları sever . Ben olsam t-shirt işini yapmam.
daha az tercih edilen diyince akıla hiçbir şeyde gelmiyor
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt