TR de reverse engineering

acrombequit

Gold Üye
Katılım
6 Kas 2024
Mesajlar
443
Beğeniler
41
İletişim
TR de reverse engineering bitmişş konu açıyorum yarıdm edenyok konu aççıyorum parayla yapacak aranıyor diye onada bakan yok yani direkt tr de bitmiş tr de bildigim bir tek bu forum var ama burdada yardımcı olan yok yada yazan yok yani bilgisi olan yok bundan sonra tr deki tamammı yani kimsebirşey yapmıyor delirttiniz 12 saattir dll çekemedim sktmin driverları var ama dll yok yani yardımcı olacakta yok
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt