bende istememişti numaralar yazıyor zaten sileceğim 2sini ne olur ne olmaztod hesaplarında cihaz doğrulaması istiyor
çık gir yapın bende öyle olmuştutod hesaplarında cihaz doğrulaması istiyor
yok hocam kaç kere denedim her türlü cihaz doğrulama istiyorbende istememişti numaralar yazıyor zaten sileceğim 2sini ne olur ne olmaz
çık gir yapın bende öyle olmuştu
hocam başka hesaplar atayım isterseniz dm gelinyok hocam kaç kere denedim her türlü cihaz doğrulama istiyor
olurhocam başka hesaplar atayım isterseniz dm gelin
hic denemedim hocambu tod hesaplarında numarayı kendi üstümüze geçirip kullanamıyo muyuz yani hesaba çökemiyo muyuz
dm gelirseniz hesap var tod veririmbu tod hesaplarında numarayı kendi üstümüze geçirip kullanamıyo muyuz yani hesaba çökemiyo muyuz
Reis dm den bana da atabilir misinhic denemedim hocam
dm gelirseniz hesap var tod veririm