grup oluştur sonra grup ayarlarından konular işaretini etkinleştir sonra otomatik general diye konu açılcak ztn sağ üsttende 3 noktaya bas oradan konular aç üyelerin mesaj göndermesini istemezsen grubu yönetten izinlere gir oradan kapat mesaj göndermeyi