direk iphone almamanı öneriyorum hacıDostlar kullandığım telefonda sıkıntılar çıktı 2 telefon arasında kaldım İphone 14 plus veya İphone 15 hangisini almalıyım ve neden yardımcı olursanız super olur
adamın söylediği telefonla alakasız bir marka ama neyse
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektediroco X6 Pro Öneririm
Popüler kültürden dolayı bir ortamda elinde iPhone olması daha iyidir ama ben almamanı öneriyorum Sırf iPhone olduğu için alan yüzlerce insan var Derinlemesine baktığın zaman ondan çok daha ucuza, onun yapabildiği şeyleri daha iyi yapan telefonlar var. Huawei telefonlar mesela illa iphone alıcaksan 15 al daha havalı gözükürDostlar kullandığım telefonda sıkıntılar çıktı 2 telefon arasında kaldım İphone 14 plus veya İphone 15 hangisini almalıyım ve neden yardımcı olursanız super olur