Telefon önerisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan oYasumi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

oYasumi

Gold Üye
Katılım
5 May 2021
Mesajlar
365
Beğeniler
52
Dostlar kullandığım telefonda sıkıntılar çıktı 2 telefon arasında kaldım İphone 14 plus veya İphone 15 hangisini almalıyım ve neden yardımcı olursanız super olur
 
Dostlar kullandığım telefonda sıkıntılar çıktı 2 telefon arasında kaldım İphone 14 plus veya İphone 15 hangisini almalıyım ve neden yardımcı olursanız super olur
direk iphone almamanı öneriyorum hacı :D

tamam iyi güzel telefon fakat o para ona verilmez cok acık konuşayım önce şu ekranı değiştirsinler hala telefonun tasarımının derdindeler kullanıcı zararına ne yaparız diye hala düşünüp duruyorlar sırf rezalet bir firma tamam kamerası cok güzel yalan söyleyemem. ama yani durum ortada
 
Dostlar kullandığım telefonda sıkıntılar çıktı 2 telefon arasında kaldım İphone 14 plus veya İphone 15 hangisini almalıyım ve neden yardımcı olursanız super olur

oco X6 Pro Öneririm​

 
Dostlar kullandığım telefonda sıkıntılar çıktı 2 telefon arasında kaldım İphone 14 plus veya İphone 15 hangisini almalıyım ve neden yardımcı olursanız super olur
Popüler kültürden dolayı bir ortamda elinde iPhone olması daha iyidir ama ben almamanı öneriyorum Sırf iPhone olduğu için alan yüzlerce insan var Derinlemesine baktığın zaman ondan çok daha ucuza, onun yapabildiği şeyleri daha iyi yapan telefonlar var. Huawei telefonlar mesela illa iphone alıcaksan 15 al daha havalı gözükür
 
S24 al kral havasindan falan drmiyorum performans acisindan iyi
 
iPhone? Almanı önermem illa alcam diyorsan ip15 al ama redmagic modellerine bir bak derim
 
xiaomi 14T pro almanı tavsiye ederim bende var fenasal
 
ikinci bir samsung flip alsam ya da fold enayilik mi yapmış olurum. A kalite teknosadan alacağım 0 ürünle arasında 20 bin lira oynuyor.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt