taskbar sorunu

golfcartgang1

Diamond Üye
Katılım
9 Tem 2024
Mesajlar
558
Beğeniler
67
beyler ben oyundayken tam ekran f11 de olsa bile mousumu biraz aşşağı götürdükten sonra görev çubuğu yukarı doğru kalkıyor onu naısl geri ayarlayabilirim arkadaşım yapmıştı bulamıyorum geri şimdi aşırı sinir ediyor ölüyorum hep
 
beyler ben oyundayken tam ekran f11 de olsa bile mousumu biraz aşşağı götürdükten sonra görev çubuğu yukarı doğru kalkıyor onu naısl geri ayarlayabilirim arkadaşım yapmıştı bulamıyorum geri şimdi aşırı sinir ediyor ölüyorum hep
Görev çubuğunu kitlemeyi denedinmi
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Görev çubuğu ayarlarına girip, 'Görev çubuğunu otomatik gizle' seçeneğini kontrol et, bazen o ayar değişebiliyor.
 
beyler ben oyundayken tam ekran f11 de olsa bile mousumu biraz aşşağı götürdükten sonra görev çubuğu yukarı doğru kalkıyor onu naısl geri ayarlayabilirim arkadaşım yapmıştı bulamıyorum geri şimdi aşırı sinir ediyor ölüyorum hep
çözüm: taskbar sağ tık at, görev çubuğu ayarları, masaüstü modunda görev çubuğunu otomatik olarak gizle - kapat.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt