Tampermonkey

AwpWasHere

Diamond Üye
Katılım
13 Tem 2024
Mesajlar
633
Beğeniler
45
Yaş
17
Arkadaşlar chess.com için hile kurdum fakat betik çalışmıyo diyo menüde hile de gelmiyo napmam lazım acil
 
scriptin güncelliğine bak hepsi son sürümmü onu kontrol et aldığın bi hata vs. varsa buraya at zamanında çalıştırmıştım çok zor değildi
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt