niye kiKanka şahsen Fenerbahçeliyim ama en saygı duyduğum ve sevdiğim takım Galatasaraydır.
Kanka Galatasaray olmazsa Fenerbahçe eksik kalır.Fenerbahce de olmazsa Galatasaray da olmazniye ki
ne alaka anlamadım şimdikKanka Galatasaray olmazsa Fenerbahçe eksik kalır.Fenerbahce de olmazsa Galatasaray da olmaz