Sysinfo Elevate

ElSalwador

Master Üye
Katılım
16 Eyl 2022
Mesajlar
1,256
Beğeniler
303
İletişim
Sysinfo Elevate Kullanıyorum. İnject Attığında Bıp Diye Ses Geldikten sonra direkt olarak oyun kapanıyor. napabilirim?
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
git sysinfoya sor kanka
 
Sysinfo Elevate Kullanıyorum. İnject Attığında Bıp Diye Ses Geldikten sonra direkt olarak oyun kapanıyor. napabilirim?
HVCİ AC
Hosts dosyasini temizle
AİO kur
directx web kur
defender kapalimi bak
firewall kapalimi bak

Hala olmuyorsa temizinden format at.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt