sys sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Lusssina
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Lusssina

Efsane Üye
Katılım
12 Ara 2025
Mesajlar
2,444
Beğeniler
1,880
@FLexLaynn ın paylaştığı all in loaderde spooferi açtım vcsass.sys hatası alıyorum popup bp yide açınca gitmiyor taktiklazım driveri silince serialler değişiyor orjinaller banlı olduğu için dönemiyom
 
1. CMD'yi yönetici olarak açıp şu komutları girin:
Kod:
sc delete vcsass
sc delete cvas
sc delete vcas
2. Everything isimli search programını kurun.
3. Cvas, vcsass, vcas isimli driverları aratıp silin.
4. Done.
(Driver spoof olduğu için serialler eskisine döner ⚠️)
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt