xcesuraslan
Silver Üye
- Katılım
- 23 Kas 2021
- Mesajlar
- 51
- Beğeniler
- 10
- Yaş
- 27
Arkadaşlar Eğer büyükseniz abi. Küçükseniz Kardeşim. Diye Hitap Ediyorum. Siteniz Güzel Hoş Ortamı da Güzel Hoş Ama Benden Ne İstiyorsunuz ANlamadım. 28 Tane Mesaj Hakkım Olmuştu Şuan 6 ya Düşürmüşsünüz. Daha Önce hesap açtım kapattınız. Abi Gerçekten insanlar böyle yaparsanız uzaklaşırlar sizden. benim amacım burdaki arkadaşlarla güzel sohbet etmek. bir tane l3g Dİye bir yönetici vardı adama helal olsun şakacı tavırlarıyla beni kendine yakınlaştırdı. Kardeş lütfen Yapmayın ya. o kadar emek harcıyoruz 120 saniye vs. bekliyıruz o kadar çabalıyoruz. konuşuyoruz. ama sizin yaptığınız gerçekten Ayıp. Eğer yanlış konuştuğumu düşünüyorsanız Bu HESABIMIDA KAPATIN kardeş. Ypacak birşey yok nasip. Artık hevesimde kalmadı. Herkese Teşekkürler.