aimerbrom12346
Gold Üye
- Katılım
- 1 Tem 2025
- Mesajlar
- 421
- Beğeniler
- 105
squad oynayamıyorum geforce nowda ıntro var amına kodumun ıntrosu gecılmıyo sonra sıyah ekranda kalıyo nası fıxlerız bunu napmam gerek sıyah ekranda kalırken assagıda yuklenme seyı falan cıkıyo 3 nokta gıdıp gelıyo 5 10 dakikadir bekledim olmuyo