niye kikardeşim konunu kilitliyorum
Admin rankı vermişlerdi ya gösteriş olarak 23 Nisan için ondan dolayı öyle yazmışniye ki
O tarz spooferler öncedendi kanka Vanguard kendini geliştirdi artık format ve biossuz zor.biossuz ve formatsız arıyorum bende