spoofer

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bulut376
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bulut376

Bronz Üye
Katılım
27 May 2021
Mesajlar
21
Beğeniler
1
arkadaşlar ben ban yemiştim hiwid anakart eski diye bios update yapamadım şimdi yeni pc aldım ilk aldıgım yerde çalısıyordu eve getirdim modeme taktım van 152 yazdı modemdekı banı nasıl kaldıracağız
 
Modeme reset atsaydınız en başta bu sorun olmayabilirdi yine de reset atmayı deneyin ya da girerken vpn kullanın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt