hamburgermenü
Master Üye
- Katılım
- 11 Ocak 2021
- Mesajlar
- 1,429
- Beğeniler
- 582
merhaba, bundan 2 ay öncesinde ban yedim hala cihaz banı var 2 ay bekleyesim açıkçası hiç yok şu an piyasayıda bilmediğimden dolayı konu açtım msi anakart kullanıyorum banımı kaldırabilecek ücretli veya ücretsiz spoofer ya da method var mı?
