Spoofer

hamburgermenü

Master Üye
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
1,429
Beğeniler
582
merhaba, bundan 2 ay öncesinde ban yedim hala cihaz banı var 2 ay bekleyesim açıkçası hiç yok şu an piyasayıda bilmediğimden dolayı konu açtım msi anakart kullanıyorum banımı kaldırabilecek ücretli veya ücretsiz spoofer ya da method var mı?
 
 
spoofu kullandıktan sonra başka bir işlem gerekiyor mu bypssla falan mı oyuna girmem gerekiyor yoksa spoof işlemler bittikten sonra format atıp yeni bir başlangıç yapabilir miyim?
 
spoofu kullandıktan sonra başka bir işlem gerekiyor mu bypssla falan mı oyuna girmem gerekiyor yoksa spoof işlemler bittikten sonra format atıp yeni bir başlangıç yapabilir miyim?
hayır driver kullanmadığı için bypass kullanmanıza gerek yok hocam
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt