- Katılım
- 20 Nis 2025
- Mesajlar
- 2,581
- Beğeniler
- 792
- Yaş
- 27
- İletişim

merhaba Cheatglobal üyeleri ben bir spoofer aldım spoofer sys nin spooferı reselleri ile konustum pek güvenemedim ilk defa gördüğüm için bu sebeple satıcı bana isterseniz kullanın ondan sonra atın dedi bende kabul ettim 3 4 saat boyunca meşgul ettim ve sonra internetten colorbot bulup (bedava) sonra bypassız 3 saat oynadım + olarak internetten 20 tl ye hesap alıp pub bir hesapta oynadım daha sonrasında satıcıya su fake ss i attım para vermemek için
sonra satıcılar ile böyle konuşuyorum fake ban diyerek beni banımı göstermem için sese çağırdılarr zaman şunu yazıyıyorum aşağıdaki ss satıcı ile konuşmalarımız
birsürü ss fln var işte ben sizce parayı atmalımıyım
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bu konuyu satış yaptığımız bir adamın adına yazdık ve bize dc de dediği bazı şeyler daha
daha çok ss isteyene atarım yeter bıktım böyle mallamalardan amk
o kadar gereksiz biriki konu açmaya üsendim
sonra satıcılar ile böyle konuşuyorum fake ban diyerek beni banımı göstermem için sese çağırdılarr zaman şunu yazıyıyorum aşağıdaki ss satıcı ile konuşmalarımız
birsürü ss fln var işte ben sizce parayı atmalımıyım
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bu konuyu satış yaptığımız bir adamın adına yazdık ve bize dc de dediği bazı şeyler daha
daha çok ss isteyene atarım yeter bıktım böyle mallamalardan amk
o kadar gereksiz biriki konu açmaya üsendim
Son düzenleme: