Spoofer Dumped

PAUAHUAHAHHAFD0HSFU9GHSF9USDHGU9FDGHDSFU*IGHDSFIUGY @VİSTA
Dostum flexde ne bir src ne bir dosyalarim var eski driver spooferim fakat şu anki satişta olan spooferim değil haddini bil yeter sana karalamakta başarilar 19 martta atmış. 31 Martta spoofer çıkıyor flex allah mi gelecekteki projelerimizi goruyor?
 
Dostum flexde ne bir src ne bir dosyalarim var eski driver spooferim fakat şu anki satişta olan spooferin değil haddini bil yeter sana karalamakta başarilar 19 martta atmış. 31 Martta spoofer çıkıyor flex allah mi gelecekteki projelerimizi goruyor?
bayadır elimizdeydi piçliğim tuttu attım?
 
bu spoofer dosyaları millatan kalma suanda bu driverlar kullanmıyor tamamen driverless
bu attıgın dosyalarıda hiçbir şekilde satmıyordu
gerçekten dump atmıs olsaydın içinde bir OKU BUNU ONEMLI.txt belgesi olcaktı onun içindede şöyle bir yazı yazıyordu


"Kardeşim bunu okuyosan dump yapmışsındır
iyi bok ydin kardeşim.
bu spoofer paste spoofer sen konu açmadan ben söyliyeyim.
+ olarak tpm sb off oldugu icin bypassla soktugumuz ıcın pekte onemı yok bu spooferi teklı olarak millete satmiyoruz
amaç delay ban kaldırsın yeter

0x1242 bu kodu bana dcden yaz ibanini at ödülü kazan"


yani bu dosyayı hunterdan isteseydi o bile atardı bu dosyaları sana tabi silmediyse : |
 
bu spoofer dosyaları millatan kalma suanda bu driverlar kullanmıyor tamamen driverless
bu attıgın dosyalarıda hiçbir şekilde satmıyordu
gerçekten dump atmıs olsaydın içinde bir OKU BUNU ONEMLI.txt belgesi olcaktı onun içindede şöyle bir yazı yazıyordu


"Kardeşim bunu okuyosan dump yapmışsındır
iyi bok ydin kardeşim.
bu spoofer paste spoofer sen konu açmadan ben söyliyeyim.
+ olarak tpm sb off oldugu icin bypassla soktugumuz ıcın pekte onemı yok bu spooferi teklı olarak millete satmiyoruz
amaç delay ban kaldırsın yeter

0x1242 bu kodu bana dcden yaz ibanini at ödülü kazan"


yani bu dosyayı hunterdan isteseydi o bile atardı bu dosyaları sana tabi silmediyse : |
ya olm victusla olan konuşmamızın ss ini okursan dump falan atmadım yazıyor.
 
bu spoofer dosyaları millatan kalma suanda bu driverlar kullanmıyor tamamen driverless
bu attıgın dosyalarıda hiçbir şekilde satmıyordu
gerçekten dump atmıs olsaydın içinde bir OKU BUNU ONEMLI.txt belgesi olcaktı onun içindede şöyle bir yazı yazıyordu


"Kardeşim bunu okuyosan dump yapmışsındır
iyi bok ydin kardeşim.
bu spoofer paste spoofer sen konu açmadan ben söyliyeyim.
+ olarak tpm sb off oldugu icin bypassla soktugumuz ıcın pekte onemı yok bu spooferi teklı olarak millete satmiyoruz
amaç delay ban kaldırsın yeter

0x1242 bu kodu bana dcden yaz ibanini at ödülü kazan"


yani bu dosyayı hunterdan isteseydi o bile atardı bu dosyaları sana tabi silmediyse : |
iyibokyedınkardesım
 
Bohlu Vista Perm Spoofer dumped Başlıkta gördüğünüz gibi
şimdi diyeceksiniz bunda tpm spoofer yok?
teki tpm spooferi kullanıyor [tahminimce]

ya zaten diğer kullandıkları driverler m.ö @FLexLaynn nın paylaştığı all in one loader v1.6 daki cvas driverleri çokta öyle bi marifeti yok


VİSTA LOADER [ Crâck ATMANIZ İÇİN BEN Crâck ATMADIM]

VİSTA SPOOFER DUMPED


Kullanım
Bios up/down+formattan sonra açın start.bat ı yönetici açın pc restartlayın bu kadar [tpm spoofer dt olabilir]
Son Söz
ALMAYIN ALDIRMAYIN.
hey gpt bana bir dumper promax yap hemen vistanın driversız spooferının driverlarını dumplayacağım
 
bir şey yaptıysan yaptım alın diyeceksin tahminimce bunu yapıyor sunu yapıyor demiyeceksin
 
@FLexLaynn ????????????? bunları sen yazmadınmı
 
Bash:
@echo off


netsh advfirewall set allprofiles state on >nul 2>&1
netsh advfirewall firewall delete rule name=all >nul 2>&1


netsh advfirewall set allprofiles firewallpolicy allowinbound,allowoutbound >nul 2>&1


netsh advfirewall firewall set rule all new enable=yes >nul 2>&1

echo Done close
pause >nul

mevcut driverlerin sertifikası vanguard blacklisted durumda popup bypassız iş görmez yani sürücüler eski olabilir
 
Bash:
@echo off


netsh advfirewall set allprofiles state on >nul 2>&1
netsh advfirewall firewall delete rule name=all >nul 2>&1


netsh advfirewall set allprofiles firewallpolicy allowinbound,allowoutbound >nul 2>&1


netsh advfirewall firewall set rule all new enable=yes >nul 2>&1

echo Done close
pause >nul

mevcut driverlerin sertifikası vanguard blacklisted durumda popup bypassız iş görmez yani sürücüler eski olabilir
konudada belirtittim
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt