Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sa beyler şimdi ben hep 1.6 flexlayn atarak delaya dusuyordum bios down umu attım cekirdek yalıtımımda actım sonra spoofu attım van 152 hala var dusmuyorum delaya napıcam
sa beyler şimdi ben hep 1.6 flexlayn atarak delaya dusuyordum bios down umu attım cekirdek yalıtımımda actım sonra spoofu attım van 152 hala var dusmuyorum delaya napıcam