Spoof Method

e
rardan cıkart sys i c icine koy sonra aıboot indir gezginlerden flash a koy flash icinede o sana verdiğim efiyi koy pc yi flash bellekten başlat uefi olan sonra refind kısmına gel ordan ilk benim efiyi sonra o sekmeden soldan 1. olanı sec windows logolu olan efi otomatik load edip windows boot edicek bunun öncesin de bios up/down cru indirip monitör seri numaranı falan değiştir kalkmış olması lazım aiboot karışık geldiysen rufustan uefishell kur flasha
  1. fs1: (this is your usb flash drive, if not fs1: u can try fs0:
  2. load ione.efi
  3. exit
bunu yap daha kolay
es deniyecem reis haber veririm
 
rardan cıkart sys i c icine koy sonra aıboot indir gezginlerden flash a koy flash icinede o sana verdiğim efiyi koy pc yi flash bellekten başlat uefi olan sonra refind kısmına gel ordan ilk benim efiyi sonra o sekmeden soldan 1. olanı sec windows logolu olan efi otomatik load edip windows boot edicek bunun öncesin de bios up/down cru indirip monitör seri numaranı falan değiştir kalkmış olması lazım aiboot karışık geldiysen rufustan uefishell kur flasha
  1. fs1: (this is your usb flash drive, if not fs1: u can try fs0:
  2. load ione.efi
  3. exit
bunu yap daha kolay
flash sürekli takılı kalıcakmı ? sanırım her startup da bu aşamaları yapmalıyız doğrumudur ?
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt