- Katılım
- 31 Tem 2022
- Mesajlar
- 271
- Beğeniler
- 44
spam mı yapıyon cidden kanka adam pastelemiş ne gördüyseEline sağlık
spam mı yapıyon cidden kanka adam pastelemiş ne gördüyseEline sağlık
adamın attığı uc pastesi kankaEline sağlık
#1
Bu Eğitimde herhangi bir bypass sağlamayacağım!
Flickbot'larını çalıştırmak için uğraşan bazı insanlar gördüm ve henüz halka açık kaynaklarda sessiz aimbotlar bulamadım, bu yüzden bu kılavuzu yapmaya karar verdim.
Halihazırda bir ekran görüntünüz ve düşman mevzilerini bulmak için bir yönteminiz olduğunu varsayarsak, bunu kopyalamak kolay olacaktır.
teori:
Oyun hafızasını değiştirmeden sessiz bir aimbot yaratmanın tek yolu (bildiğim kadarıyla) hedefe anında bir fiske vurmak, ateş etmek ve anında orijinal konumuna geri döndürmek. Bu, insan gözünün göremediği bir vuruş elde etmek için çok yüksek bir hızla yapılmalıdır. Bu şekilde bir hafıza sessiz aimbot hissini yeniden yaratabilirsiniz.
Lütfen bunun performansının büyük ölçüde ekran görüntüsünüze bağlı olduğunu unutmayın. AI aimbots ile de kullanabilirsiniz.
English
I will not provide any bypass in this Tutorial!
I saw some people struggling to make their flickbots work and didn't find any silent aimbots in public sources yet, so I decided to make this guide.
Assuming you already have a screengrab and a method to find enemy positions this should be easy to replicate.
Theory:
The only way to create a silent aimbot without changing the games memory is (to my knowledge) by making an instant flick to the target, shooting and flicking back to the original position instantly. This has to be done with very high speed to achieve a flick that is invisible to the human eye. That's how you can recreate the feeling of a memory silent aimbot.
Please note that the performance of this highly depends on your screengrab. You can also use it with ai aimbots.
Kod:
C#:
bool hotkeyPressed; //if your hotkey is pressed set to true
bool silentAim = false; //if false do instaflick, if true do silent aim
float distance = 2.5f; //flick distance
int fovX = 100; //flick fov
int fovY = 50;
int delay = 250; //delay between flicks / shots
DateTime lastFlick; //last time the bot shot at an enemy
while (hotkeyPressed)
{
//if enemy in fov...
if (Math.Abs(enemy.X) < fovX && Math.Abs(enemy.Y) < fovY)
{
//if last flick was longer than (delay) milliseconds ago...
if ((DateTime.Now - lastFlick).TotalMilliseconds > delay)
{
//create vector to aim at
var move = newVector2(enemy.X * distance, enemy.Y * distance);
//instaflick to target
Mouse.Move(move.X, move.Y);
//shoot
Mouse.Click(); //I recommend using random delays between press and release
//flick back to original position if silentAim = true
if (silentAim)
Mouse.Move(-move.X, -move.Y);
//update lastFlick
lastFlick = DateTime.Now;
}
}
}
Kurulum
1. Aralığa gidin, 50'yi ortadan kaldırmak için botları ayarlayın (strafe olmadan)
2. SilentAim değişkenini false olarak ayarlayın
3. Bir Hayalet Donatın
4. Kısayol tuşuna basın
5. Aşırı titriyorsa mesafeyi azaltın, düşük titriyorsa mesafeyi artırın
6. Hareketin zamanın %99'unda vurduğu tatlı noktayı bulana kadar 4-5 arasındaki adımları uygulayın.
7. Şimdi SilentAim'i true olarak ayarlayın ve eğlenin
Veya bu adımları yapmak yerine şu denklemi kullanın:
s = oyun hassasiyeti
C++
Code:
- distance = 1.07437623 * pow(sens, -0.9936827126);
C#
Code:
- distance = 1.07437623 * Math.Pow(sens, -0.9936827126);
kendi İngilizcesi mi var nasıl çevirsinucden almıs buraya yapıstırmıs bari translete kullanma
buyrun benimözürlü reco
evetSübaneke gibi diğer forumdan seçmiş kopyalayıp buraya yapıştırmış.Napcaz bu 2 satır kodu hatim mi edicez ?
#1
Bu Eğitimde herhangi bir bypass sağlamayacağım!
Flickbot'larını çalıştırmak için uğraşan bazı insanlar gördüm ve henüz halka açık kaynaklarda sessiz aimbotlar bulamadım, bu yüzden bu kılavuzu yapmaya karar verdim.
Halihazırda bir ekran görüntünüz ve düşman mevzilerini bulmak için bir yönteminiz olduğunu varsayarsak, bunu kopyalamak kolay olacaktır.
teori:
Oyun hafızasını değiştirmeden sessiz bir aimbot yaratmanın tek yolu (bildiğim kadarıyla) hedefe anında bir fiske vurmak, ateş etmek ve anında orijinal konumuna geri döndürmek. Bu, insan gözünün göremediği bir vuruş elde etmek için çok yüksek bir hızla yapılmalıdır. Bu şekilde bir hafıza sessiz aimbot hissini yeniden yaratabilirsiniz.
Lütfen bunun performansının büyük ölçüde ekran görüntüsünüze bağlı olduğunu unutmayın. AI aimbots ile de kullanabilirsiniz.
English
I will not provide any bypass in this Tutorial!
I saw some people struggling to make their flickbots work and didn't find any silent aimbots in public sources yet, so I decided to make this guide.
Assuming you already have a screengrab and a method to find enemy positions this should be easy to replicate.
Theory:
The only way to create a silent aimbot without changing the games memory is (to my knowledge) by making an instant flick to the target, shooting and flicking back to the original position instantly. This has to be done with very high speed to achieve a flick that is invisible to the human eye. That's how you can recreate the feeling of a memory silent aimbot.
Please note that the performance of this highly depends on your screengrab. You can also use it with ai aimbots.
Kod:
C#:
bool hotkeyPressed; //if your hotkey is pressed set to true
bool silentAim = false; //if false do instaflick, if true do silent aim
float distance = 2.5f; //flick distance
int fovX = 100; //flick fov
int fovY = 50;
int delay = 250; //delay between flicks / shots
DateTime lastFlick; //last time the bot shot at an enemy
while (hotkeyPressed)
{
//if enemy in fov...
if (Math.Abs(enemy.X) < fovX && Math.Abs(enemy.Y) < fovY)
{
//if last flick was longer than (delay) milliseconds ago...
if ((DateTime.Now - lastFlick).TotalMilliseconds > delay)
{
//create vector to aim at
var move = newVector2(enemy.X * distance, enemy.Y * distance);
//instaflick to target
Mouse.Move(move.X, move.Y);
//shoot
Mouse.Click(); //I recommend using random delays between press and release
//flick back to original position if silentAim = true
if (silentAim)
Mouse.Move(-move.X, -move.Y);
//update lastFlick
lastFlick = DateTime.Now;
}
}
}
Kurulum
1. Aralığa gidin, 50'yi ortadan kaldırmak için botları ayarlayın (strafe olmadan)
2. SilentAim değişkenini false olarak ayarlayın
3. Bir Hayalet Donatın
4. Kısayol tuşuna basın
5. Aşırı titriyorsa mesafeyi azaltın, düşük titriyorsa mesafeyi artırın
6. Hareketin zamanın %99'unda vurduğu tatlı noktayı bulana kadar 4-5 arasındaki adımları uygulayın.
7. Şimdi SilentAim'i true olarak ayarlayın ve eğlenin
Veya bu adımları yapmak yerine şu denklemi kullanın:
s = oyun hassasiyeti
C++
Code:
- distance = 1.07437623 * pow(sens, -0.9936827126);
C#
Code:
- distance = 1.07437623 * Math.Pow(sens, -0.9936827126);