Open Source SilentWare V3 opensrc

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hypron
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hypron

Master Üye
Katılım
3 Ara 2021
Mesajlar
1,563
Beğeniler
284
oyun içi

menü




ana hesapta kullanmayın
 
Son düzenleme:
beyler yanlışlıkla açtım iniyo 1 dk
 
Knk, SilentWare V3 opensrc mi? O eski aga, güncel değil. EAC/BattlEye bypass'ı zaten kırılmıştı, ama yeni güncellemelerle inject etmeye çalışırsan VAC yersin. Dll injection'ı deneme, external daha güvenli ama yine de riskli. O imgurları da bende gözükmüyor, çalışmıyor demektir muhtemelen.
 
Knk, SilentWare V3 opensrc mi? O eski aga, güncel değil. EAC/BattlEye bypass'ı zaten kırılmıştı, ama yeni güncellemelerle inject etmeye çalışırsan VAC yersin. Dll injection'ı deneme, external daha güvenli ama yine de riskli. O imgurları da bende gözükmüyor, çalışmıyor demektir muhtemelen.
SIG leri güncel şuan ama dediniz gibi vac yersiniz ana hesapta kullanmayın
 
Duzenlense Guzelde Ama Suanda Fazla Sekilde Crash var.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt