rgb sevmiyorum evetNO RGB setup mı yapıyorsun?
kulaklık standı yap kasanın camını beyaz yap ve ekran kartının üstüne bi tane oyuncak araba koySistemim şuan bu şekilde ne yapabilirim sizce güzel görünmesi için?
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
hocam ekranlar var küçük kasa içine koyulabilen güzel gözükebilirSistemim şuan bu şekilde ne yapabilirim sizce güzel görünmesi için?
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
kulaklık standı alırım ama kasayla uğraşmam çünkü 1-2 aya yeni pc alacağım. bide bu kabloları nasıl gizleyebilirimkulaklık standı yap kasanın camını beyaz yap ve ekran kartının üstüne bi tane oyuncak araba koy
Bir kablo toplayıcısı satın alabilirsin ve ya ekipmanları kablosuz olarak değiştirebilirsinkulaklık standı alırım ama kasayla uğraşmam çünkü 1-2 aya yeni pc alacağım. bide bu kabloları nasıl gizleyebilirim
kablosuz ekipman sevmiyorum nedense daha çabuk bozuluyorlar gibi geliyor banaBir kablo toplayıcısı satın alabilirsin ve ya ekipmanları kablosuz olarak değiştirebilirsin
neresi kirli olm yeni silip çektim fotoyumasanı silebilirsin