akifmafik
Efsane Üye
- Katılım
- 23 Şub 2025
- Mesajlar
- 2,228
- Beğeniler
- 860
31 inci ratımı yediğim için rat yemiyorum artıkaçarım ben konu istersen
31 inci ratımı yediğim için rat yemiyorum artıkaçarım ben konu istersen
belli olmaz 32 ciyi benden yersin31 inci ratımı yediğim için rat yemiyorum artık
Zengin değilim roblox'ta, fakat beni düşünüp ihtiyaçlarımı karşılayan bir kardeşim gibi gördüğüm birisi var @victus karşılıyor her şeyimi, geçende sağ olsun attı yeni yeni avatar yapacam hocam atsan bile sıfır ana avatar olarak gözükür.roblox hesabinin ismi ne bakiyim zengin misin![]()
Bende atayım mı sana31 inci ratımı yediğim için rat yemiyorum artık
evet sarıyor eternal tower of hell güzel difficulty chart obbyler güzelsarıyo mu la obbyler
geliyim miSelamlar hocam. Roblox oynuyorum şu anda, sen ne yapıyorsun.
Blade Ball oynuyorum ama Tycoon sevmiyorum hiç.geliyim mi
oyunda deilsin sırf senin için vpn açmıştımBlade Ball oynuyorum ama Tycoon sevmiyorum hiç.
Oyundayım, hangi hesaba baktın ki.oyunda deilsin sırf senin için vpn açmıştım