asHepinize tekrardan selamlar.
Nasılsınız? Tuşların,klavyenin arkasına geçmeyi özlemişim![]()
wait what"Owner of oQeFMining Platform LLC."![]()

iyi kral senHepinize tekrardan selamlar.
Nasılsınız? Tuşların,klavyenin arkasına geçmeyi özlemişim![]()
Zaten buradaydım ki ayrıca başka aktif olduğum forumlar da var ^^Sen buradan banlanınca başka forum da tanışma konusu açmamış mıydın ne oldu da buraya geri döndün
![]()