aynen knksecure bootu fazla kurcalamayın,anakartın bios yazılımını komple silersiniz anakart çöp olur
kanka dalga mı geçiyorsun ? kendim denedim ve yaşadım secure bootu fazla kurcalamamak gerekli istersen key kısmını biraz kurcala ve olacakları göraynen knk
kurcalama değil kanka key kısmında halay çekiyorum herhangi bi sorun yokkanka dalga mı geçiyorsun ? kendim denedim ve yaşadım secure bootu fazla kurcalamamak gerekli istersen key kısmını biraz kurcala ve olacakları gör![]()
ben delete attım komple bios yazılımı silindikurcalama değil kanka key kısmında halay çekiyorum herhangi bi sorun yokdelete atıyorum enroll atıyorum bi sorun yok
gmxtr12#9632ver link reis
bana dc den küfür edip engelliyor musun sen valorant oynayan mı kaldı diyor bir de k0dugmn veledi seni asıl wolftü oynayan mı kaldı coluk cocuksungeliyom reisbekle