Seçim

kk becermedi mp ve ata ittifakını yanına alması gerkeiyordu anadolu bölgesine hiç gidilmedi orda ki halk az diye umursamadılar seçim gecesi anadolu halkı bize koydu geçmiş olsun artık tek çare her partinin bir olup mevcut iktidarı yıkmaya çalışması durumda gerçekleşebilir, birde oyları ADAM AKILLI koruyarak.
 
herşeyin suçu almanlar abi. orda işçi haklarına savunan sosyalistlere vermesini biliyolar burda rteye veriyolar. :D şaka gibi. yoksa sevdiklerinden değil rteyi
 
herşeyin suçu almanlar abi. orda işçi haklarına savunan sosyalistlere vermesini biliyolar burda rteye veriyolar. :D şaka gibi. yoksa sevdiklerinden değil rteyi
kimse kusura bakmasın da göz göre göre yalan söyleyen gurbetçiler benim nezlimde onun bunun çocğudur ban yersem de zere umrum değil, cahil halkı sizin yeriniz iyi orası çok zor keşke burda olsak diye kandırıyorlar cahil anadolu insanı da yiyor.
 
ogandan yuzde 1 bile geçse erdoğana seçiliyor allah sonumuzu hayır etsin
 
herşeyin suçu almanlar abi. orda işçi haklarına savunan sosyalistlere vermesini biliyolar burda rteye veriyolar. :D şaka gibi. yoksa sevdiklerinden değil rteyi

kimse kusura bakmasın da göz göre göre yalan söyleyen gurbetçiler benim nezlimde onun bunun çocğudur ban yersem de zere umrum değil, cahil halkı sizin yeriniz iyi orası çok zor keşke burda olsak diye kandırıyorlar cahil anadolu insanı da yiyor.


1 verip 25 alsanız sizde rte oy verip , aynı hikayeleri halka anlatirdiniz . Bu düzenin bitmesini istemezdiniz amk
 
1 verip 25 alsanız sizde rte oy verip , aynı hikayeleri halka anlatirdiniz . Bu düzenin bitmesini istemezdiniz amk
arkadaşımın ailesi ingiltere de aynı şekil akrabalarımda hepsi chp ye verdi azıcık karakteri olan ne yapması gerektiğini bilir.
 
1 verip 25 alsanız sizde rte oy verip , aynı hikayeleri halka anlatirdiniz . Bu düzenin bitmesini istemezdiniz amk
sen öyle düşünüyorsan senin vicdanındır bu. almanyada akrabalarım var hepsi chpye veriyolar. sen vicdansızsan biz napalım
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt