Merhabalar daha önce sanki bir konu gormustum external ve internal Scriptlerin untedected olanları ve olmayanları belirten bir konu veya hangilerini satın almamamız gerektiği hakkında o konu silindimi acaba bulamıyorum şimdi Script Tierlisti gibi bir konuydu