scriptte shift ile açtığımızın dışında yukarıda ufak bir menü çıkıyor
true
true
true vb. böyle yazılar olan ufak menü var bu menüyü kapatmayı bilen varsa yardımcı olabilir mi ben biraz kurcaladım ama bulamadım fpsi mi düşürüyor o ufak menüyü kapatmak istiyorum yardımcı olabilecek varsa sevinirim
true
true
true vb. böyle yazılar olan ufak menü var bu menüyü kapatmayı bilen varsa yardımcı olabilir mi ben biraz kurcaladım ama bulamadım fpsi mi düşürüyor o ufak menüyü kapatmak istiyorum yardımcı olabilecek varsa sevinirim