Satıldı satıldı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
roblox açıkken 1k komisyonluyu 160a satardım sadpost
 
bakiyelere el koymadilarmi la bugun harcama da yapilmiyor galiba
yok aga sen dedin şimdi yaptım o kumar sitesi gibi yerlerden ödeme alanlar için var sanırsam
Un9RYDp.jpeg

ataturkadam iyi satışlar
eyvallah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt