Satıldı SATILDI

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan uzaktemas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
- Rust artık oynamadığım için hesabımı satıyorum.

- Mail şifre vs. herseyi değişip teslim edilecektir.

- Rust'ta hiç bir sunucuda banı yoktur.

Görseller;


rust.png

rust2.png


* Hesapta görüldüğü gibi CS2 Vac Ban bulunmakta. Fakat rust sunucularında bir sorun teşkil etmiyor çünkü ban 90 günü geçmiş durumda

İletişim;

Discord: keciorencontact
Telegram: @uzaktemas


Ödeme Yöntemleri;

Papara, İban , İtemsatış
artık oynamadığım için
 
İtem satış random key değil asla kardeşim 200 dolar verdim niye inanmıyorsunuz
Kankacım ben zaten o oyun için ekstra fiyat vesayre koymamışım. Sadece Rust ve simulator oyunlarını aldım. Rust zaten 500 küsür aw 400 liraya 2 sim oyunuyla veriyorum ikiside gayet güzel.
 
- Rust artık oynamadığım için hesabımı satıyorum.

- Mail şifre vs. herseyi değişip teslim edilecektir.

- Rust'ta hiç bir sunucuda banı yoktur.

Görseller;


rust.png

rust2.png


* Hesapta görüldüğü gibi CS2 Vac Ban bulunmakta. Fakat rust sunucularında bir sorun teşkil etmiyor çünkü ban 90 günü geçmiş durumda

İletişim;

Discord: keciorencontact
Telegram: @uzaktemas


Ödeme Yöntemleri;

Papara, İban , İtemsatış
350 olmazmı kral
 
son teklifim 230
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt